Bij DGD financiële partners streven we naar een persoonlijke en open relatie met onze klanten. Korte lijnen, no-nonsense en klantgerichtheid zijn kenmerkend voor onze manier van werken.
DGD een kantoor met passie
Inmiddels is DGD uitgegroeid tot een team van circa 25 personen verdeeld over 2 vestigingen. U kunt ons vinden in Roosendaal en in Hoogerheide.
Bij ons kan u terecht voor administratieve ondersteuning, zoals het verzorgen van uw aangifte omzetbelasting en de controle van uw administratie. Maar ook voor administratieve ontzorging. Zo kunt u ook periodiek uw administratie aanleveren en laten verwerken of uw loonadministratie en salarisadministratie aan ons uitbesteden.
Door onze proactieve aanpak en regelmatige contactmomenten, kunnen wij obstakels en mogelijkheden op tijd signaleren en aan de aandacht brengen. Wij kijken graag met u mee om u te adviseren en bij te staan. Ons streven is om u het advies te geven waarmee u écht verder komt.
Betere visie!
“Bijna iedereen binnen uw bedrijf heeft wel een eigen mening wanneer het gaat om ondernemen. Maar toch mist u echte visie”
Wij adviseren onze klanten pro-actief. Door regelmatig overleg met de klant zijn we in staat om eventuele obstakels, maar ook mogelijkheden, tijdig bij de ondernemer aan te kaarten. We gaan niet op de stoel van de ondernemer zitten, maar kijken wel over zijn schouder mee.
Onze aanpak
Als administratiekantoor hebben wij minder last van allerlei beperkingen die door de overkoepelende beroepsorganisaties worden opgelegd als het op adviseren aankomt. Het is voor ons dan ook een uitdaging om de ondernemer zodanig te adviseren dat we samen zijn/haar organisatie op een hoger niveau kunnen brengen. Kortom u krijgt een visie van ons waar u echt wat aan heeft!
Meer kwaliteit
“Elk jaar betaalt u trouw de niet malse tarieven aan uw accountant en vraagt u zichzelf af wat zijn/haar adviezen u werkelijk hebben opgeleverd”
DGD heeft een platte organisatiestructuur. Het eerste aanspreekpunt voor de ondernemer is altijd een van de drie vennoten van DGD. Zij zijn tevens ondernemer en weten uit eigen ervaring wat u bezig houdt. In ons aannamebeleid kiezen we bewust voor ervaren medewerkers. Zij voelen zich zeer betrokken bij het wel en wee van onze klanten en beschikken over de benodigde dossierkennis. Verder zorgt een hoge mate van automatisering binnen onze organisatie ervoor dat wij op een efficiënte manier aan de wensen van onze klanten kunnen voldoen. Kortom, u krijgt meer kwaliteit en het kost u minder.
Persoonlijk en betrokken ... Zoals het hoort!
Persoonlijk en betrokken ... Zoals het hoort!
Persoonlijk en betrokken ... Zoals het hoort!
Beter advies
“U weet exact wat u wilt, maar vindt het lastig om de juiste vertaalslag naar uw doelgroep te maken”.
Als ondernemer weet u precies wat er mis gaat binnen uw onderneming, maar u heeft er moeite mee om uw eigen oplossingen ook daadwerkelijk in daden om te zetten. Door de ruime ervaring waarover wij beschikken in soortgelijke situaties kunnen wij functioneren als uw sparringpartner. Als zodanig adviseren en begeleiden wij u bij het uitwerken en oplossen van zakelijke problemen. Bijvoorbeeld bij het opstellen van een heldere financiële rapportering. Dit levert doorgaans veel inzicht op over wat er zoal mogelijk is. Kortom, u krijgt van ons een advies waar u ook daadwerkelijk mee aan de slag kunt!
Meer rendement!
Rendement kunt u enerzijds behalen door een hogere marge op uw product of dienst te genereren, maar tevens door de kosten eens goed onder de loep te nemen. Vooral in tijden van crisis kan het problematisch zijn om uw prijzen met de inflatie en de gestegen kosten te verhogen.
Dan is het vooral zaak om de kosten in uw organisatie, op elke afdeling scherp in de gaten te houden. Zijn er bijvoorbeeld overbodige abonnementen, wordt er niet te veel aan representatiekosten uitgegeven of is de voorraad niet te hoog opgelopen.
Het is dus zaak om extra goed op al uw kosten te letten. Van de ondernemer wordt meer creativiteit en ondernemingsgeest verlangd en wij helpen u graag om u daarin te ondersteunen.